SAYFALAR

Shake Shack / Beyoğlu Tünel - İSTANBUL


Instagram takipçilerim iyi bilir, benim için özellikle İskender ve Burger'i iyi yapan her mekanı dolaşmak bir görev gibidir. "Shake Shack" de burger konusunda uzun zamandır adını duyduğum ama ziyaret etmekte geciktiğim bir mekan.. (Yukarıdaki fotoğrafta da görülebileceği gibi sabahtan gidip açılmasını bile bekledim) :)

Sipariş olarak "Single Shack Burger", "peynir soslu patates" ve kasadaki arkadaşın da yönlendirmesi ile "Fanta Float" verdim. Sipariş sonrası aynı Vapiano'daki gibi elinize cihazı tutuşturuyorlar ama bekleme süresi çok daha kısa..



Görüntüsünü bir kenara bırakalım, Single Shack Burger'in yetişkin birini doyurması olanaksız.. Mutlaka Double söylemeniz lazım! Ayrıca extra turşu ve soğan olmazsa olmaz.. Tabii karamelize soğan ile çok daha lezzetli olabilirdi..


Tırtıklı ve cheddar soslu olarak servis edilen peynirli patates gerçekten lezzetli ama bir o kadar ağır..


Burger'leri ile olduğu kadar içecekleri ile de ün yapmış olan mekan, beni en çok "Fanta Float" adını verdikleri, basit bir anlatım ile vanilyalı dondurmalı fanta olan içecekleri ile etkiledi.. Kasadaki arkadaşa bu tavsiyesi için çok teşekkürler..


Fiyatları ciddi anlamda yüksek olsa da Shake Shack zaman zaman gidilebilecek, keyifli ve lezzetli bir mekan..


TAVSİYE ETTİĞİM MENÜ
Double Shack Burger (extra turşu + extra soğan)
Peynir Soslu Patates
Fanta Float

Adres: Şahkulu Mah. İstiklal Cad. No: 509 Tünel, Beyoğlu, İstanbul, Türkiye

Tel: 0212 293 45 52

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...