SAYFALAR

Düveroğlu / Anıttepe - ANKARA


Bir çok üstat ve arkadaş tarafından uzun zamandır önerilen bir mekan olan Düveroğlu'nu 1963 yılında kuruldukları semt olan Anıttepe'deki dükkanlarında ziyaret ettim.. Gaziantep ilinin kebap ve tatlılarını Ankaralılara sunan mekan, zaman içerisinde servis ettikleri döner ile ün kazanmış..




Ankara ziyaretlerimde genelde öğle tatili sırasında mekanlara uğrayabiliyorum, ve ilk kez yer bulmakta böylesine sıkıntı yaşadım.. Siz siz olun Düveroğlu'dan bu saatlerde uzak durun..

Şansını bulup masaya oturduğunuzda gerçek anlamda "acılı" bir ezme getiriliyor, öyle ihtişamlı bir lezzeti yok ama acı severler Düveroğlu'nun çok beğendiğim pidelerini bandıra bandıra keyifle ve rahatlıkla götürürler..


Yağsız et döner ve pişirilen dönerin yağına bastırılarak servis edilen pidenin lezzetine diyecek yok ama porsiyonları çok ufak.. En az 1,5 porsiyon, mümkünse 2 porsiyon sipariş vermeniz zorunlu.. Ya da benim denemediğim ama görüntüsü ile çok büyük ümit vaat eden sarımsaklı lahmacunlardan 1 tane ile döner porsiyonunu destekleyebilirsiniz..


Düveroğlu'nda beni en çok etkileyen tatlıları oldu.. Şöbiyet muazzam, şerbet içinde yüzmediği için çıtır çıtır ama kuru da değil, dengeyi ve lezzeti çok iyi yakalamışlar..

Makul fiyatları ve sundukları ile Düveroğlu eksiksiz bir lezzet durağı, mekanda tek dikkat edilmesi gereken ziyaret saatiniz..




http://duveroglu.com.tr/

Adres: Gençlik Caddesi No:28/B Anıttepe - ANKARA

Tel: 0312 229 79 38

2 yorum:

  1. Bir an önce kalkalım diye kimseye çay bile vermeyen bir mekan. yemeklerinde de öyle sitelere yazılacak kadar ahım şahım bir lezzet göremedim. sıradan bir kebapçı işte

    YanıtlaSil
  2. 2000, 2001e kadar gercekten iyiydi ama ismi duyulmaya baslayinca kaliteyi dusurduler, yemekler siradan, tatlilar iyi. tek ozellikleri salas olmalari, insanlar da muthis bir yer kesfetmis algisi olusturuyorlar.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...