SAYFALAR

Manisaspor Kebapçısı / MANİSA


Görünümünü görene kadar çakma bir kebap olarak varsaydığım Manisa Kebabını üstatlar tarafından önerilen bir mekanda; Manisaspor Kebapçısında denedim ve bir kez daha her şehirde ayrı lezzetlerimiz olduğuna şahit oldum..




Şehrin içerisinde bir ara sokakta bulunan mekan temiz ve ferah, garsonlar da ustaları da müşterileri ile ilgili..


Ziyaret ettiğim mekanlarda yiyecekler kadar olmasa da içecekler ile de ilgilenmeye ve farklı şeyler denemeye çalışıyorum.. Manisaspor Kebapçısı bunun için çok ideal çünkü çeşit çeşit şerbetleri bulunuyor.. Ben servis elemanının da tavsiyesi ile Demirhindi şerbetini denedim ve çok beğendim, Manisa Kebabı yerken koladan uzak durun, yoğurtlu olduğu için de ayran içmeyiverin ve bu lezzetli şerbetlerden dilediğinizi deneyin..



Dana ve kuzu eti karışımından hazırlanmış köfteleri kömürde pişirilen Manisa Kebabı, yağlı ve yoğurtlu pidelerin üstünde çok fazla duramadan götürüyorsunuz, kesinlikle başarılı bir kebap ama görünümü lezzetinin de ötesinde olan türden.. Bu arada damak zevkinize göre yoğurt ve tereyağını ekleyip çıkartabiliyorsunuz, ben her ikisinin de hastası olduğum için fotoğraftaki gibi tercih ettim..


İstanbul'dan güneye gidenler için bir çok lezzet durağı var ve eminim bazılarına birden fazla kez uğradınız.. Takıntılarınızı bırakın ve Manisa kebabına bir şans verin, pişman olmayacaksınız..


Adres: Sinema Park caddesi No:18/B Manisa

Tel: 0236 232 07 20

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...