SAYFALAR

Dürümcü Emmi / Kadıköy - İSTANBUL

Yıllardır salı pazarının yanında hizmet veren ve sürekli olarak yoğun olduğu için dikkatimi çeken Dürümcü Emmi'yi ziyaret etme fırsatı buldum.. Nizipli usta Mehmet Cankesen tarafından kurulan mekan web sitelerindeki fotoğraflarda (http://www.durumcuemmi.net/konuklar.aspx) gördüğüm kadarıyla tam bir kebap sever ünlüler durağı..



İlk ziyaretim olduğu için nereden başlayacağımı bilemiyordum ve yoğun menü incelemelerim sonrasında sarımsaklı mercimek çorbası ile başlayıp, açık ayran ve Adana kebap ile bitirmeye karar verdim..



Mercimek çorbasının sarımsakla bu kadar lezzetli olabileceğini düşünemezdim.. Tarzı hoşuma gitti ancak gelişigüzel hazırlanmış olması puanını biraz kırdı.. Bundan sonra evde mercimek çorbası pişirirken eşimden mutlaka sarımsak ile hazırlamasını isteyeceğim..






Tuzu biraz az olsa da leziz açık ayranları ile birlikte Adana kebap çok fazla beklemeden servis edildi.. Aynı mercimek çorbasındaki gibi içine sarımsak koyularak hazırlanmış, kuyruk yağı kıvamı yerinde olan et doğru pişirilmişti.. 





Dürümcü Emmi'yi ileride tekrar ziyaret ederek yazımı genişleteceğim ama şimdilik sadece memnun kaldığımı söyleyebilirim..



TAVSİYE EDİLEN MENÜ ( Kişi Başı ~ 17 TL @ Mart 2012 )
Mercimek Çorbası
Açık Ayran
Adana Kebap


Adres: Osmanağa Mahallesi Mahmut Baba Caddesi No:11 (İtfaiye Karşısı) Kadıköy - İSTANBUL


Tel: 0216 348 18 86


http://www.durumcuemmi.net/ 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...