SAYFALAR

Uludağ Kebapçısı Cemal & Cemil Usta / Ataşehir - İSTANBUL

Bazen yeni tatlar aramak yerine, benim için özel olan tatların en iyisini aramak daha eğlenceli ve lezzetli oluyor.. Bu arayış benim için vazgeçilemeyecek tek yemek olan İskender için olunca daha da keyifli oluyor.. Uzun zamandır gitmeyi planladığım, özellikle Instagram ve Facebook'taki takipçilerim tarafından şiddetle tavsiye edilen Uludağ Kebapçısı Cemal & Cemil Usta'nın Ataşehir'deki şubelerini ziyaret ettim..




1964 yılında Bursa eski garajda halen mevcut merkez şubeleri olan mekanda hizmet vermeye başlayan kebapçı, ilerleyen yıllarda Bursa, İstanbul ve Ankara'da şubeler açarak hizmet ağlarını geliştirmişler.. Son zamanlarda döner ekmek dükkanları için franchise vermeye başladılar ve bence markalarını öldürme yolunda ilk adımı attılar..




Mekan ile ilgili söylemem gereken ilk şey lokasyonunun sapa olması.. Ama içerisi gayet ferah ve tertemiz.. 




Bırakıp gereksiz bilgileri, gelelim yeme içme mevzularına :)) Daha oturmadan 1,5 porsiyon iskender ve şıra siparişimi verdim ve başladım beklemeye..  Kocaman bir bardakta çok lezzetli bir şıra servis edildi ve gönlümü hemen fethettiler.. Mekan boş olduğundan iskender'i de çok fazla beklemek zorunda kalmadım..





Fotoğrafta görüldüğü gibi olabilecek en muntazam şekilde servis edilen iskender kebabın eti, pidesi ve yoğurdu fazlasıyla! lezzetli, yağı ise müthişti ama sosu yok gibiydi..




İlk kez bu kadar az soslu bir iskender tattım; kesinlikle kötü değildi, diğer malzemeler bu farklılığı kurtarıyordu ama aramadım değil..




Tatlı olarak sevgili kuzenimden dolayı favorim olan kemalpaşa tatlısı söyledim.. Üzerindeki kaymak ile başarılı bir tatlı sundular, ama hala lezzet konusunda kuzenime yetişeni yok..




Cemal ve Cemil Usta sundukları ile İstanbul Anadolu yakasının başarılı iskender kebapçıları arasına girmeyi başarsa da hala istediğim ve Bursa'da tattığım iskenderi İstanbul'da bulamamanın hayal kırıklığı içerisindeyim..


TAVSİYE EDİLEN MENÜ ( Kişi Başı ~ 38 TL @ Ocak 2012 )


Bursa Kebabı 1,5 Porsiyon
Şıra
Kemalpaşa Tatlısı


www.uludagkebapcisi.biz


Adres: Kayışdağı Caddesi No:39 Baydar İş Merkezi Küçükbakkalköy - İSTANBUL

Tel: 0216 574 99 99

4 yorum:

  1. Sevgili Kuzen , jestini gördüm .Bir gün bize gel de ben de kemalpaşa, mantı ya da keşkek yapayım, blogunda beni de yaz , ne dersin??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşkek, mantı, kemalpaşa hepsine ok ama akraba torpili yok :)) sadece restaurantlar..

      Sil
  2. Bu arada sana önerdiğim 3 yeri görüp yazman için seni Bakırköy tarafına da bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok fazla İstanbul oldu, artık şehir dışına daha çok çıkma vakti :)) Bakırköy'ü öteleyeceğim..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...