SAYFALAR

Dönerci Ali Usta / Meydan AVM - İSTANBUL



Benim gibi iskender kebap aşığı dolayısıyla da döner hastası bir adam için efsane mekan olan Dönerci Ali Usta'nın merkezine değil ama şubesine gitme şansı buldum.. Her zaman söylerim; "şubeler sadece merkezlerin kötü birer taklidi olabilir" diye ama burası istisna..!


Dönerci Ali Usta'nın Meydan AVM'nin foodcourt'unda kocaman bir yeri var, böyle bir yerde ne kadar başarılı bir lezzet durağı olabilir ki derken kendimi sipariş verirken buldum ve yapmamam gereken bir şey yaptım; döner porsiyon söyleyip etinin lezzetinden, pişmişliğinden, yağından bahsetmem gerekirken midem beynime hükmetti ve 1,5 iskenderi patlattım.. Yanında da susurluk ayranı söyleyiverdim..








Sipariş verip ayranı alıp masaya geçtikten sonra çok fazla beklemeden iskender servisi yapıldı.. Yanık yanık, normalden biraz daha fazla kalın, yaprak olmaktan baya uzak et parçalarını görünce ümidim kırıldı ama tattıktan sonra işler değişti.. Eti yakarak servis etmelerine ve sosa boğmalarına rağmen değişik bir lezzeti vardı, döner eti gerçekten çok iyiydi..! Bunu tasdiklemek adına eşimin dürüm dönerindeki gereksiz malzemeleri ayırıp lavaş ve dönerinin tadına da baktım ve haklı olduğumu gördüm :)





Size tavsiyem Dönerci Ali Usta'ya uğradığınızda döner porsiyon ve susurluk ayranı söyleyin ve kendinize güzel bir ziyafet çekin, çünkü merkezlerini ziyaret ettiğimde ben öyle yapağım ve mutlaka yazımı paylaşacağım..



TAVSİYE EDİLEN MENÜ ( Kişi Başı ~ 18 TL @ Şubat 2012 )
Döner Porsiyon
Susurluk Ayranı

http://www.aliusta.com.tr/


Adres: Meydan AVM / Çekmeköy - İSTANBUL


Tel: 444 1 254

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...