SAYFALAR

Dilek Restaurant & Cafe / Beyoğlu - İSTANBUL

Buz gibi bir Cuma akşamı iş çıkışı Halil Sezai konserine gitmeden önce arkadaşlarım tarafından çok fazla övülen ama pek fazla ümidim olmayan Dilek Restaurant & Cafe'yi ziyaret ettim..


Mekan İstiklal caddesi üzerinde, Odakule civarında..


Biz cadde manzarasına hakim cam kenarındaki masaya oturduk, başlangıç olarak Asya Mantısı ve Çin Böreği sipariş verdik..


Asya mantısı daha önce gerçekleştirdiğim Çin ziyaretlerimde tatma şansını bulduğum "dim sum" çakması bir yiyecek.. Lezzetli Türk işi Çin çakması bir atıştırmalık..



Çin böreği ise lezzet olarak kesinlikle vasat değildi..


Ben ana yemek olarak konserde içeceğim biralara yer bırakmak adına hafif ama tok tutacak bir şeyler yemeye karar verdim ve biftekli sandviç sipariş verdim.. Müthiş bir ekmek arasında kurumuş bir et servis edildiğinde hayal kırıklığına uğradım ama KFC'nin biscuit'lerinden bile lezzetli bir sandviç ekmeği yemek keyifliydi.. Bu sandviçte pastahane orijinli olduklarını bas bas bağırdılar :))



Eşim tortellini arkadaşım ise sebzeli noodle sipariş verdi ve ikisinden de tatma imkanı buldum.. Tortellini aşırı tuzlu olduğundan iade ettik, hiç zorluk çıkartmadan hatta hak vererek özür dilediler, şef ve garsonun tavırları profesyonel ve ilgiliydi, keşke her mekanın böyle personeli olabilse.. Sebzeli noodle ise kurumuştu ve bol soya sosu ile kendine getirme çabalarımız başarısız oldu :))


Az da olsa hayal kırıklığı yaratan "cafe yemekleri"nden sonra "Dilek Cafe & Restaurant" yerini "Dilek Pastanesi"ne bıraktı..! Sipariş verdiğimiz sufle tam anlamıyla yıkılıyordu.. Servis edilme şekli çok iştah açıcı ve etkileyiciydi, kaşığı daldırdığımda ise içerisinden akan sıvı çikolata hiç bitmeyecek bir şelale gibi akmaya başladı.. Yanında servis edilen dondurma kıvamıyla da tadıyla da lezizdi..


Benim gibi sürekli onun bunun tabağına sarkan bir adamın en yakın arkadaşının tiramisusuna ellememesine şaşıracaksınız ama yine de fotoğrafını sizlerle paylaşıyorum..

Cafe yemekleri imajlarını daha da sarsmadan Dilek'in "Cafe & Restaurant"lıktan acil olarak emekli olup lezzet ve sunumları ile şov yaptıkları "Pastane"ciliğe dönüş yapmaları gerekiyor..


TAVSİYE EDİLEN MENÜ


Sufle (Müthiş)

İstiklal Caddesi No:341 Beyoğlu / İSTANBUL


Tel: 0212 292 77 67

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...