SAYFALAR

Bodrum Mantı / Fenerbahçe - İSTANBUL



Kendimi bildim bileli süren Casita egemenliğini tat olarak yıksa da marka olarak sadece sarsabilen Bodrum Mantı'nın Fenerbahçe şubesini ziyaret ettim.. İlk olarak yıllar önce 2002 yılında hizmete başladıkları Arnavutköy'deki şubelerinde ziyaret ettikten sonra Bodrum Mantı sık sık uğradığım yerlerden biri oldu..






İç malzemesi ıspanak olan ve fırınlandıktan sonra servis edilen mantıları Temel Feriye gerçekten çok lezzetli ve daha önce denemeyenler için sıradışı.. Uzun bir süre sürekli bunu tercih ettim ama yine de klasik mantı'nın yeri her zaman ayrı..





Bodrum Mantı'nın çökerme kebabını oldum olası sevemedim, kullandıkları etlerin lezzeti hep saman gibi.. Yinede yarım porsiyon olduğu için iki çatalda götürdüm :)) Yorumum ile yemek yiyişim biraz çelişkili ama olur o kadar..




Mantıları içinse tek kelime yeterli; MÜTHİŞ..! Tanelerinin büyüklüğü, içerisindeki kıymanın lezzeti ve oranı, yoğurtları, sosları, hepsi yerli yerinde.. Benim gibi abartmadan doğru oranda baharat eklemenizi tavsiye ederim, yoksa mantının tadını almakta zorlanıyorsunuz..




İkram ettikleri Kağıt Bebek hafif olduğu kadar lezzetli ve masum bir tatlı.. Kağıt helva arasında vanilyalı dondurma ve üzerine vişne sos çok başarılı bir kombinasyon..


Bodrum Mantı'nın Arnavutköy şubesi sürekli kalabalık olduğundan servis kalitesinde sorunlar yaşanabiliyor ama Fenerbahçe şubesinde garsonlarından işletmecisine her müşteri ile birebir ilgileniliyor.. Bodrum Mantı kesinlikle İstanbul Anadolu yakasının en iyi mantı duraklarından biri..



TAVSİYE EDİLEN MENÜ ( Kişi Başı ~ 29 TL @ Kasım 2011 )


Yarım Mantı
Yarım Temel Feriye
Yarım Çökertme
Kola

Fener Kalamış Caddesi Rüyam Apt. No:67/1 Fenerbahçe - Kadıköy / İSTANBUL

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...