SAYFALAR

Charly Temmel / Beyoğlu - İSTANBUL

Ali Usta ve Balkaymak gibi dondurma üstatlarının semti Moda'da çocukluğumu geçirdiğim için dondurma konusunda seçici ve bilgili olduğumu düşünüyorum.. Bir çok İtalyan dondurmacısı fanatiğinin aksine ben Maraş dondurmasını tercih edenlerdenim, o yoksa Ali Usta gibi meyve parçacıkları ağzınıza gelen ve sert dondurmaları seviyorum..


Bir Cumartesi gecesini geçirmek üzere İstiklal Caddesine gittiğimizde dondurma konusunda uzman olan Waffcone'da yetkili yakın arkadaşımın tavsiyesi üzerine Charly Temmel'ı ziyaret ettim..



İnsanı gördüğü anda etkisi altına alan ve kendini dükkandan içeri atmasına sebep olan dondurma topları ile dükkanın hemen girişindeki sıcak krep makinesi ve Nutella akıllara zarar bir kombinasyon oluşturuyor.. Mekanda güzel dizayn edilmiş, sıcak bir ortamı var..



Eşim Karamel top, ben Nougat top, arkadaşlarımız ise Waffle ve külahta dondurma siparişlerini verdik.. Beklentilerimiz o kadar yüksekti ki memnun olma eşiğimiz tavanlara çıktı..


Karamel ve Nougat topları tat olarak Algida'nın en pahalı ürünü olan Temptation ile neredeyse aynı.. Tek fark ekstra olarak krem şanti ve çikolata sos ile servis edilmesi, ki bu eklemeler ile çok ağır bir tat oluşuyor, özellikle Nougat top'ta.. Ama yine de denemeye değerdi, çünkü çok cezbedici bir görüntüsü var, eminim siz de dayanamayacaksınız..


Waffle'dan bahsetmek istemiyorum çünkü gerçekten bugüne kadar yediğim en kötüsüydü.. Başka hiç bir şey söyleyemeyeceğim; UZAK DURUN..!!


Tüm bunlara rağmen ben çok memnuniyetsiz ayrılmadım, yolunuz düştüğünde Charly Temmel'in dondurma toplarını mutlaka denemelisiniz..



TAVSİYE EDİLEN MENÜ ( Kişi Başı ~ 7,5 TL @ Ekim 2011)

Karamel Top
Su

İstiklal Caddesi No:152 Beyoğlu / İSTANBUL

Tel: 0212 245 66 62




1 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...