SAYFALAR

Ottoman Antakya Antep Mutfağı / Gebze - KOCAELİ

Adından da anlaşılacağı gibi çeşitli Osmanlı ve yöresel mutfaklara ait yemekler ile kebaplar sunan Ottoman Antakya Antep Mutfağı’nın Gebze Center AVM’deki şubesini ziyaret etme imkanı buldum..

Sunulan yemekler gerçekten iştah açıcı görünüme sahipler, insan hepsinden sipariş vermek istiyor..


Başlangıç olarak yuvalama siparişi verdim, ne çorba veya başlangıç olarak kadar basit ne de ana yemek kadar komple bir yemek yuvalama, açlıktan midesi kazınan için ilaç :)




Ana yemek olarak Belen Kebabı sipariş verdim, servis yapıldığında neredeyse dudaklarım uçuklayacaktı! Lezzetli ama "farklı" bir tat değildi..


Tatlı tercihim ise Kemalpaşa’dan yana oldu, kuzenimin memleketi olduğundan dolayı çocukluğumdan beri en güzel hazırlanan Kemalpaşa tatlılarını yedim, yani bu sefer beğeni eşiğim diğerlerinden biraz daha yüksekteydi.. Evde yaptığım Kemalpaşa tatlısı buradakini katlar ki 2 kez yapmayı denediğim bu tatlıyı birinde yakmışlığım var :)


Zamanla malzeme kalitesini arttırarak sunulan yemeklerin lezzetlerinin de artacağını ve fiyatların daha makul olacağını umuyorum, çünkü çıkış noktaları ve vaad edilen menü diğer her şeyin aksine çok doğru.. 



Gebze Center AVM Gebze / KOCAELİ

Tel: 0262 645 15 20

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...