SAYFALAR

Yandım Çavuş / Selçuk - İZMİR


Eğer Bodrum, Kuşadası veya Didim'e doğru yol alıyorsanız İzmir - Aydın otobanında Selçuk sapağına girin ve mutlaka Yandım Çavuş'a uğrayın.. Çevresinde Tire köftesinden sonra en lezzetli durak olan Yandım Çavuş, ismi ve logosu ile gerçekten ilgi çekici..


Bir uyarı ile başlıyorum; olabilecek en hızlı sürede servis yapıldığını göze alırsak ve eşiniz benimki gibi yemek öncesi makyaj falan yapıyorsa, tüm lavabo, makyaj vs. işlerinizi sonlandırdıktan sonra sipariş vermenizi tavsiye ederim..



Fotoğrafta görüldüğü gibi fazlasıyla iştah açıcı bir sunum ile karşılaştıktan sonra 3-4 küçük parçadan oluşan çöp şişin tadını tam olarak alabilmek için lavaşsız yedim. Etin yağı, yumuşaklığı ve lezzetine hayran kalmamak elde değil, herzamanki gibi bana 1,5 porsiyon yetmedi, eşimin tabağına sarktım..



Lavaşları hanımlar açıyor ve masalara anında servis yapılıyor ama hamur kıvamındalar ve çöp şiş'in tadını bozuyorlar.. Çine'deki Mehmet Zengin'in pidelerini örnek almalarını lazım..


Yan lezzetlerden piyaz ve patlıcan salatası geçer not alsada çok fazla üstüne düşmedikleri ve eşiği yükseğe taşımadıkları kesin..
Çöp şiş’e geri dönmek gerekirse bu kadar lezzetlisini yediğimi hatırlamıyorum, benim gibi yemek yiyen birinin en azından 2 porsiyon sipariş vermesi gerekiyor, ama servis hızından dolayı ilk sipariş geldikten sonra ikinci porsiyonu istemeniz mantıklı olacaktır, yoksa donmuş yağlı lezzeti kaçmış bir şiş yiyebilirsiniz..

TAVSİYE EDİLEN MENÜ (Kişi başı ~ 25 TL @ Ağustos 2011)
Çöp Şiş
Piyaz
Közde Patlıcan
Ayran




Şarapçıkuyu Mevkii Selçuk / İZMİR
Tel: 0232 892 62 23

1 yorum:

  1. Bu beslenme tarzında uzakk birisi olarak beni bile baştan çıkaran lezzetler ve yorumlarla dolu..
    ÇoOkkk sakıncalıı çokk:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...