SAYFALAR

Sivas Çiçek Köfte / Şişli - İSTANBUL

Her şehrin köftesini duymuştum ama Sivas’ın da kendine özel yöresel bir köftesi olduğunu ilk kez bu mekanda gördüm ve düşünmeden dükkandan içeri daldım..


Masaya oturmadan, menüye dahi bakmadan hemen Sivas Köfte ve Ayran siparişimi verdim, uzun bekleyiş sonrasında aşağıda göreceğiniz resimdeki sunumla karşılaştım ve çok ümitlendim.. Bu arada beklediğim süre içerisinde tüm müşteriler lahmacun siparişi verdiler ve beni bu mekanın lahmacunu hakkında iyice meraklandırdılar, bende 1 adet sipariş verdim..





Köfte baharatsız ve ekmeksiz yoğurulmuş, daha önce tattığım köftelerden farklıydı, çok ilginç veya etkileyici değil ama yolu düşen köfte severler için denemeye değer.. Tabakta köfte dışında bulunan garnitürlerin en iyisi normal’e yakındı, özensiz hazırlandıkları çok belliydi..


Lahmacun ise sunumu gibi özensizdi, (tabak kirletmemek için garnitürü ayrı bile servis etmediler) tadı zincir lahmacuncularınkinden bile kötüydü..

Sivas Çiçek Köfte çok merkezi bir konumda; Cevahir Alışveriş Merkezinden Mecidiyeköy meydana doğru giderken sağda, bu sebepten dolayı sürekli kalabalık ve menüsü köfteden, iskendere, lahmacundan, pideye kadar farklı seçenekler sunuyor.. Belkide bu kadar çeşit yüzünden tattığım tüm lezzetler ortalamayı aşamadı.. Yolunuz Mecidiyeköy’e düşerse ve benim gibi merak ettiyseniz Sivas Köfte’yi deneyin derim..


TAVSİYE EDİLEN MENÜ ( Kişi Başı ~ 14 TL @ Eylül 2011 )

Sivas Köfte
Ayran


Büyükdere Caddesi Hukukçular Sitesi No:24 Mecidiyeköy – Şişli / İSTANBUL

Tel: 0212 274 72 92

1 yorum:

  1. Çok kötü ? Çakma Sivas Köftesi köteye benzerliği dışında Svas Köftesi ile alakası yok . Pasaklı Pis ve Özensiz.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...